M-am mutat pe http://kairost.wordpress.com


Si totusi. Presa este ceea ce stiu eu sa fac. Nu am mutat nicioadata muntii din loc, cu niciun articol. Pentru ca muntii se cer lasati acolo unde este rostul lor. Nu am crezut nicioadata ca ziaristul este chemat sa judece, sa eticheteze, sa creeze revolutii, spasme ori revelatii istorice. Nici ca depesa trebuie sa mizeze pe senzatii. Am privit intotdeauna munca de jurnalist ca pe o provocare intelectuala. Mecanismele, conexiunile, conjuncturile, mizele sunt obiectele de lucru ale unui ziarist, nu simplul fapt, oricat de monstruos ar fi el (in sensul pur etimologic, de iesire din forma). Pentru ca presa sa fie asumata ca profesie, trebuie sa ne stim locul, care este prin excelenta cel al intervalului. Orice derapaj, inspre autoritate ori, din contra, inspre vox populi, lasa intervalul gol. Asa apare impostura.

luni, 13 septembrie 2010

M-am mutat, dau petrecere de casa noua

Mi-am facut bagajele, doua valize, un sac pe umar, Picasso surazand si iata-ma:

http://kairost.wordpress.com

Evident, stiti cum e, era nevoie de o schimbare in viata mea. Dar, ca orice schimbare, zidul de iluzii trebuie purtat si ingrijit. Asa ca va rog sa ne intalnim si in noua mea casa, o veti recunoaste dupa Prietenia maestrului P., daca urmati timpul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu